Toimitus- ja palautusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Limukauppa.fi myy verkkokaupan tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ja pantit (0,15€/tlk). Tilauksen yhteydessä asiakas hyväksyy voimassa olevat toimitus- ja palautusehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Limukauppa.fi pidättää oikeuden muuttaa sopimusehtoja.
Yritystiedot
Limukauppa.fi (Mercantem Oy)
Luostarinportti 5, Kirkkonummi
Y-tunnus: 1906794-2
Tilaaminen
Onnistuneesta tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Vahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet ja niiden hinnat. Limukauppa.fi pidättää oikeuden peruuttaa tilaus tai toimittaa se vajaana saldo- tai teknisten virheiden sattuessa.
Maksutavat
Kaikki maksut käsitellään turvallisesti Shopify Payments -palvelun kautta, joka tukee useita maksutapoja, kuten luottokortit ja verkkopankkimaksut.
Toimitusaika
Pyrimme toimittamaan tilaukset 2-3 arkipäivän kuluessa. Kampanjoiden tai muiden poikkeustilanteiden aikana toimitusaika voi pidentyä. Asiakas saa tiedon toimitusvahvistuksesta sähköpostitse, ja toimitusaika alkaa tästä hetkestä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Toimituskulut ovat Postin määrittämiä (5,99€-10,99€). Tarjoamme ilmaisen toimituksen, kun ostoskorin arvo ylittää 100 euroa.
Noutamaton lähetys
Jos pakettia ei noudeta 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta, se palautuu lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, ja tällöin veloitetaan 10 euroa posti- ja käsittelykuluina.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautukseen tulee liittää seuraavat tiedot: nimi, osoite, ja puhelinnumero.
Palautukset voi tehdä Postille samassa laatikossa, jonka olet saanut meiltä. Tässä näkyy myös meidän asiakasnumero.
Palautusosoite:
Warasto Finland Oy c/o limukauppa.fi
Rahtiraitti 11, 04220 Sipoo
Hyväksytty palautus hyvitetään asiakkaalle suoraan tilille.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut kuljetuksen aikana, tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, on virheestä ilmoitettava välittömästi puh 010 400 64 80 (arkipäivisin klo 9:00-12:00) tai sähköpostitse myynti@limukauppa.fi
Ilmoitus on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Yksityisyys
Limukauppa.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.